ZofiaBarbara ZofiaBarbara
178
BLOG

Prokurator Generalny RP.A.Seremet-skarga 2144

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

 Odpowiadając na kolejne pismo PG VII Ko1 5o4|13 z 14.o2.2o14 tym razem dot: mojej skargi 2135 skierowanej do PG .PA.Seremeta do rąk własnych -uprzejmie informuje że odpowiedzi podobnej treści posiadam w swoich aktach ponad 1ooo tak ponad jeden tysiąc  a ponieważ sprawa moja nawet nie drgneła dowodzi że tak Pan A Seremet jak i prokuratorzy Lodzi | kilkunastu co najmniej -mogę doręczyć wykaz | ignorują moje prawa  obywatelskie gwarantowane w Konstytucji RP i nie tylko na rzecz przestepczego Lódzkiego układu władzy  który przestępców W i St Kłosińskich stawia ponad prawem akceptując ich 2 samowole budowlane,wulgarne burdy sasiedzkie z naruszeniem wszelkiego prawa, strzelanie do mnie z broni gazowej, składanie fałszywych  oskarżeń i zeznań itp czy  2 kamienie polne  umieszczone w moim kominie wykluczające palenie w piecu centralnego ogrzewania - stwierdzone  przez Policję z interwencji "112" w dniu 18.o2.2o14 również Lódzka  mafia uzna za działanie zgodne z prawem ?  Szanowni Państwo  - społeczeństwo Was  utrzymuje abyście stali na straży prawa i ładu społecznego a Wy  swoim działaniem wspieracie  przestępców !Całe Wasze mafijne działanie w mojej sprawie jest sprzeczne z zasadami współżycia społecznego art.58 Kc .Tak "mafijne " do tego stwierdzenia upoważnia mnie i nie tylko - 2 Ds 1531|13 oraz rozprawa sygn akt  III Kp 4o4|13 SR Lódz Widzew z 21o1.2o14 . SSR Lódz Widzew -  W. Sychniak  i B Lewandowski  manifestując swoją  władzę  nieograniczoną orzekli Wyrok II C 317|o9 na rzecz przestępców W i St Kłosińskich sprzeczny ze stanem faktycznym i moją dokumentacją ale również  z protokołem z wizji lokalnej której przewodniczył  sedzia B. Lewandowski. A więc skazano mnie na grzywnę 1o.16o.- zł z mojej nędznej emerytury księgowej służby zdrowia na podstawie  fałszywych zeznań przestępców na rzecz tych przestępców  -o działanie które jest sprzeczne ze stanem faktycznym oraz moją dokumentacją  z 1994 r. A więc Wyrok II C 317|o9 bez możliwości apelacji to  szantaż "mafii" abym zaprzestała walki o swoje prawa własności które zgodnie  z art. 223 & 1 Kc - nie ulegają przedawnieniu.                                        Panie Prokuratorze Generalny to Pan jest odpowiedzialny za działanie Prokuratury w Polsce - ponieważ awlczę  z mafią Pan jest gwarantem mojego bezpieczeństwa, Pan winien spowodować wstrzymanie  haniebnej egzekucji i ponowne  rozparzenie 3 krotnie  oddalonego pozwu przeciwko W.Sychniak i B. Lewandowskiemu - którzy nie są godni być sędziami .        

Pismo to już tradycyjnie zostało opublikowane na Salonie 24 pl- dziękuję bardzo

  

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka