ZofiaBarbara ZofiaBarbara
197
BLOG

Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP-skarga 2141

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Lódz 16.o2.2o14

W załączeniu przesyłam kolejną skargę " 2139 i 214o " w ramach Art 79 Konstytucji RP . Pana milczenie to dowód że akceptuje Pan to co się dzieje w Sądach Łodzi, Czy Pana Konstytucja RP nie obowiązuje? Podobnie jak Kpa Art 35 ? oraz Konwencja Praw Człowieka ?

A więc Sądy mają pełne przyzwolenie ze strony Władz III RP w tym Trybunału Konstytucyjnego RP oraz Prezydenta RP P.B. Komorowskiego na łamanie wszelkiego prawa jeżeli chodzi o ochronę układzików i układów administracji państwowej - hańba Panie Prezesie - hańba Panie Prezydencie. Należy dodać, że nie jestem osobą " niezrównoważoną psychicznie " jak chcą swoją korupcję wytłumaczyć instytucje do których skierowałam 2140 skarg. Mam prawo do spokojnego życia we własnym domu bez czadu i dymu w sypialni - naruszenie moich praw własności nie ulega przedawnieniu art.223 &1 Kc posiadam status osoby pokrzywdzonej oraz Wyroki Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego stwierdzające złamanie prawa materialnego.

A więc działanie w mojej sprawie: Łódzkiej mafii prokuratorsko-sędziowsko-adwokackiej od 2004 r to fakt, a nie demagogia Sądy Łodzi w tym Sąd Apelacyjny i Prokuratura Apelacyjna w mojej sprawie nie kierują się żadnym prawem a jedynie interesem skorumpowanego układu władzy Miasta Łodzi który akceptuje 2 samowole budowlane W. i S. Kłosińskich wbrew wszelkiemu prawu oraz w|w Wyrokom WSA Wyżej wymieniona mafia skazała mnie na grzywne 10.160. zł na podstawie fałszywych zeznań przestępców W. i S. Kłosińskich na rzecz W. i S. Kłosińskich Wyrok jest sprzeczny z moja dokumentacja projektowo - inwentaryzacyjną z 1994 r.

Mafia orzekła Wyrok II C 317|o9 i wszczeła egzekucję z mojej nędznej emerytury - księgowej służby zdrowia na rzecz ewidentnych przestępców W. i S. Kłosińskich - chcąc mnie zastraszyć swoją nieograniczoną władzą.

 

Czy takie działanie Wymiaru Sprawiedliwości akceptuje Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP - czy jest to jeszcze Trybunał Konstytucyjny z Art 188 - Konstytucji RP - czy towarzystwo wzajemnej adoracji mające na celu zniszczenie zasad współżycia społecznego art. 58 Kc | skłóconym podzielonym społeczeństwem łatwiej rządzić |A więc Władza III RP nie działa w interesie Narodu Polskiego a jedynie w interesie własnym a Trybunał tz Konstytucyjny ma za zadanie "akceptować milczeniem " przekręty Władz III RP

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka