ZofiaBarbara ZofiaBarbara
142
BLOG

Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP - skarga 2137, skarga 2138

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP - skarga 2137

Prezes Sądu Apelacyjnego w Łodzi - skarga 2138

Zofia Laska

adres

 

Łódz o1.o2.2o14

 

 

Odpowiadając na pismo W.IV.Sk7o|12 z 2o.o1.2o14 Sądu Apelacyjnego które stanowi odpowiedż na moją skargę 2123 doręczoną 19.12.2o13 należy stwierdzić że Prezesi Sądów w mojej sprawie akceptują działanie sędziów niezawisłych “inaczej” - łamiących Konstytucję RP Art.32 i 45 na rzecz przestępców

W. i S. Kłosińskich o tym świadczy cała działalność Sądów z wyjątkiem IV Kp 735|11 SR Łódż Widzew - mój status osoby pokrzywdzonej. Wymienione w piśmie sprawy są hańbą dla Polskiego Wymiaru Sprawiedliwości, a powód w wielkim skrócie podaje poniżej :

 1 I .ACa 687|o7 -przeciwko W. i S. Kłosińskim sędziowie zignorowali protokóły z interwencji Policji stwierdzające naruszenie moich dóbr osobistych i nie tylko

2. I ACa 5o5|o9 - przeciwko J. Kropiwnickiemu, który jako Starosta akceptował łamanie prawa oraz prawa materialnego na rzecz W i St Kłosińskich przez PINB co stwierdzają Wyroki WSA zignorowane przez SSA podobnie jak mój wniosek o wizję lokalna z opinią biegłego

 

3.IACa 488|12 - SSA złamała Konstytucję RP Art 32 i 45 na rzecz przestępcy SSR  B.Lewandowskiego, który bez mojej zgody podczas wizji lokalnej dot: IIC 317|o9 wykonał zdjęcia mojej osoby na tle dachu

oraz na posesji W.Kłosińskiej Zdjęcia te nie mają żadnego związku rzekomym podniesieniem gruntu o 0.60 mb na mojej posesji czego dot: sprawa IIC 317|o9

  

4.IACa 859 - przeciwko SSO D. Apostolidis która złamała wszelkie prawo na rzecz  W. i S.Kłosińskich orzekając Wyrok IC 45|o8 ignorując protokóły z interwencji Policji

 

5.IACz 1313|1o na Postanowienie to skierowałam skargę 1781 do Prokuratora Generalnego RP niestety

ze skutkiem żadnym podobnie jak pozostałe moje 213o skarg skierowanych do Władz III RP a dotyczyła : ewidentnego naruszenia moich praw własności przez W. i S.Kłosińskich oraz karygodnych burd sąsiedzkich w wykonaniu W. i S. Kłosińskich z akceptacją Prokuratury i Sądów

 Sprawa IIC 317|o9 to curiosum Wymiaru Sprawiedliwości w Demokratycznym Państwie Prawa jakim ponoć jest Polska - zostałam skazana na podstawie fałszywych zeznań Kłosińskich na grzywnę 1o.16o.-zł na rzecz Kłosińskich przez SSR W.Sychyniak i B. Lewandowskiego którzy dokonali perfidnej manipulacji pozbawiając mnie apelacji od haniebnego Wyroku IIC 317|o9 Tak właśnie działa “Łódzka mafia prokuratorsko - sędziowsko - adwokacka “ łamiąca wszelkie prawo oraz Konstytucję RP na rzecz ewidentnych przestępców: J. Kropiwnickiego, PINB, LWINB oraz W. i S. Kłosińskich z akceptacja Prezesów Sadów Łodzi to jedynie wycinak spraw z 128 orzeczeń sadowych dotyczących mojej sprawy.

 

W załączeniu POZEW zwrócony po raz 3 przez Sąd Rejonowy Łódz Widzew.


Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka