ZofiaBarbara ZofiaBarbara
136
BLOG

Prezes Trybunału Konstytucyjnego RP s.2136

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 Lódz 3o.o1.2o14              

                Szanowny Panie Prezesie - ignorując moje jak że zasadne  skargi stawia Pan się w świetle - jakim ?     Jak już donosiłam Sądy Lodzi odmawiają mi  przydzielenia adwokata z urzędu w celu napisania profesjonalnej skargi a Art. 79 Konstytucji RP - chociaż otrzymuję adwokata nawet wbrew swojej woli -  o czym to świadczy ?.   Wszystkie Wyroki i Postanowienia Sądów Cywilnych i Karnych od 2oo4 r łamią wszelkie prawo oraz Konstytucję RP na rzecz  przestępców a więc  są sprzeczne " z zasadami współżycia  społecznego art. 58Kc z wyjątkiem Postanowienia IV Kp 735|11 SR Lódz Widzew -które orzekłó mój "status osoby pokrzywdzonej " A wiec  w|w status oraz Wyroki WSA dowodzą że w przeszło 12o rozprawach sądowych przy udziale 5o adwokatów z urzedu -| jestem w trakcie opracowania szczegółowego zestawienia | złamano Konstytucję RP Art 7,32,i45 na rzecz przestępców  W i St Kłosińskich oraz PINB i LWINB. Czy tak wygląda Wymiar Sprawiedliwości w Unii Europejskiej ? Czy to jest  przestrzeganie Konwencji Praw Człowieka Art.6 i 13 w ramach Art 9  Konstytucji RP                       

Szanowny Panie Prezesie- mam  świadomość z jak potężną siłą przyszło mi walczyć o swoje prawa obecnie juz nie tylko Polki ale przede   wszystkim Europejki z tego względu uprzejmie informuję że nie mam zamiaru pozbywać się życia |  ani topić w wanie, ani rzucać pod pędzący samochód, itp | wrecz przeciwnie część "wynagrodzenia szkody " z Art 77 Konstytucji RP mam zamiar przeznaczyć na podróż dookoła  świata. Aby moje marzenia mogły się spełnić Pan jest gwarantem mojego bezpieczeństwa bo  " wynagrodzenie szkody " gwarantuje mi Trybunał Konstytucyjny RP Art. 77 Konstytucji RP. Samowole budowlane naruszyły moje prawa własności które nie ulegają  przedawnieniu art. 223 Kc.

W załączeniu skarga 2135 skierowana do Prokuratora Generalnego RP. Pismo to tradycyjnie  już zostało opublikowane na Salonie 24 pl -walcząca z sądami ZofiaBarbara

  

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka