ZofiaBarbara ZofiaBarbara
114
BLOG

Kolejne skargi do Władz III RP

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

  

 

 

 

 

 

Zofia Laska                          Prokurator Generalny Pan A. Seremet - skarga 2131

ul Witolda 25                        Prezes Sądu Rejonowego Lódz -Widzew - skarga 2132

93-332 Lódz          

                         

             Pismo procesowe dot: Sygn akt III Kp 4o4|13 złożone na  rozprawie w dniu 21.o1.2o14  przeciwko SSR  W. Sychniak i B. Lewandowskiemu -  oskarżonych z art. 231 i 271 Kk                                                                                                                                                   

Haniebny Wyrok II C 317|o9    |Zał 1 | odbieram jako szantaż mający na celu zastraszenie mnie-abym zaprzestała walki o swoje prawa obywatelskie W świetle  “dowodów prawnych “ podanych w  skargach  2129-213o i 2127-2128, |Zał 2 i 3| - walka moja jest zasadna .W|w sędziowie  wielokrotnie łamali Konstytucję RP Art.7.32 i 45 na rzecz Lódzkiego układu władzy np.Sygn akt IIC223|o7 - dot:  samowoli budowlanych  a Sygn akt  IVKp 495|o8 dot: składania fałszywych zeznań i  oskarżeń  przez W i St Kłosińskich. |Zał 4|   . Załącznik 5|  zawiera  sprawy rozpatrzone  przez SR Lódz Widzew   do 3o.o8.2o1o w wielu z nich   orzekali w|w sędziowie łamiąc ewidentnie prawo. Skazując mnie na grzywnę   1o.16o.- zł na podstawie fałszywych  zeznań WiSt Kłosińskich na rzecz W . Kłosińskiej dokonali manipulacji terminami aby  pozbawić mnie  Uzasadnienia Wyroku oraz  możliwości  apelacji | Zał 6 |  Moje zaskarżenie  Wyroku II C 317|o9  |Zał 7 | nie zostało  rozpatrzone  zgodnie z obowiązującym prawem   gwarantowanym w Konwencji Praw Człowieka Art. 13  Pozew W. Kłosińskiej sporządzony przez Radcę Prawnego K. Więclewską oskarża mnie o   “dokonanie naniesień ziemi które rzekomo podwyższyły moja działkę o  6o cm      Oto fakty  stwierdzone w dokumentach :

- Protokół Oględzin UML Wydziału Ochrony Srodowiska   z dnia 2o.o8.2oo9 |Zał 8| “ Na terenie posesji p. Z. Laski nie są  widoczne ślady nawożenia  ziemi  “ Dwie  studzienki - sciekowe i wodociągowe znajdują się powyżej poziomu gruntu “    

-Protokół SR dla Lodzi Widzewa z 21.o2.2o11 w nim  opinia  Biegłego Sądu Okręgowego inż R. Gibke “ Mogę potwierdzić że poziom istniejącego obecnie szamba i studzienki  kanalizacyjnej pozwanej jest na obecnym poziomie gruntu nieruchomości pozwanej “   

Należy dodać że szmbo o  którym mowa zostało wybudowane  przez poprzedniego własciciela mojej własności |Zał  9|                    

- Protokół z wizji lokalnej II C317|o9 z 15.marca 2o11 r  Przewodniczący a więc  sędzia B. Lewandowski “ stwierdza  iż poziom gruntu na  posesji pozwanej jest taki sam “ była to odpowiedz na  moją prośbę  :       

“Pozwana wnosi o udokumentowanie,że znajdujące się na  nieruchomości studzienki kanalizacyjne są na tym samym poziomie co grunt i co ulica I na tym  samym poziomie znajduje się poziom gruntu przy  budynku  powódki”

A więc nie podwyzszyłam swojej posesji o 6o cm o czym dobitnie swiadczy również widoczna na scianie  powódki izolacja 1o cm nad  poziomem gruntu dokonana tuż po zakupie  posesji na moją prośbę  -czego sędzia B Lewandowski nie chciał udokumentować zdjęciem .Za co więc zostałam skazana Wyrokiem II C 317|o9 na grzywnę 1o.16o.-zł na rzecz W.Kłosińskiej

. SSR W.Sychniak i B. Lewandowski ewidentnie  złamali Konstytucję RP Art  7.32 i 45, orzeczeniem tym  jako funkcjonariusze publiczni świadomie   nie dopełnili obowiązków  działając na szkodę moją oraz interesu publicznego - sędziowie  świadomie poświadczyli nieprawdę Art 271 Kk - oddalając  mój wniosek o zaprzysiężenie  świadków.Wszystkie  załączniki znajdują się w aktach sprawy IIC317|o9 Pismo to  zostaje opublikowane na Salonie 24 pl                                                                                                                   


Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka