ZofiaBarbara ZofiaBarbara
102
BLOG

Kolejna skarga do Władz III RP

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Lódz 17.o1.2o14            

                                Trybunał  Konstytucyjny RP - skarga 2129 w ramach złożonej skargi z Art.79 Konstytucji RP                                            Prezes Sądu Okręgowego w Lodzi - skarga 213o                     

Wznowienie sygn akt 784|o8 przez SO w Lodzi to  kolejna manipulacja moją sprawą na rzecz Lódzkiego układu władzy oraz inwestora 2 samowoli budowlanych Na rozprawie w dniu 15.o1.2o14 sędzia powołując się na art.6 Kc udostępnił mi możliwość udowodnienia winy - a więc :                                                                                       1- powołałam się na Opinię Techniczną Biegłego SO mgr.R Warmińskiego który stwierdził że :"Na prace te należało uzyskać pozwolenie od władz budowlanych ....."                                                                                                    2-stwierdzenie to jest zgodne z PrBud Art.28i28p.2 które przedstawiłam sędziemu                                                      3-Wyroki WSA stwierdzają złamanie prawa oraz prawa meterialnego przez PINB i LWINB-sędzia stwierdził że w|w Wyroki są w aktach sprawy 4.-WSA Sygn akt IISA|Ld 1265|1o z 16.o2.2o11 skazał PINB na grzywnę 5.ooo.zł za niewykonanie w|w Wyroków- protokół z rozprawy doreczyłam  sedziemu . W tym momencie sędzia przerwał mi udowodnienie " faktu z którego wywodzi się skutek prawny " art 6 Kc.Zdążyłam jedynie złożyć Decyzje II RUB 88|o4 komentarz składam teraz : - punkt 7 stwierdza ;" winny być rozpatrzony interes osób trzecich, "-wybudowanie kominów ewidentnie nie leży w moim interesie , punkt 8 - wymaga projektu budowlanego . Stwierdzenia te sa zgodne z PrBud - chociaż wszystkie Decyzje RUB J. Kropiwnickiego zgodnie z pismem Prokuratora Krajowego PR VA 123|o7 winny być wycofane z obiegu prawnego. Nie zdążyłam również udowodnić że zgodnie z sygn akt IV Kp735|11 SR Lódz Widzew w tej sprawie posiadam status  osoby pokrzywdzonej. Pozew mój z 12.o8.2oo8 sygn akt IC 784|o8 określa wartość przedmiotu sporu:                            -rekompensatę za ewidentny spadek wartości mojej własności z powodu samowoli budowlanych  w sumie 2oo.ooo.zł    -lub:                                                                                                                                                                         -ewentualne doprowadzenie 2 samowoli do stanu poprzedniego ponieważ nie wyraziłam zgody na i ch wybudowanie   .Stanowisko to podtrzymuję.Kolejna wizję lokalną z opinią biegłego dot: wysokości rekompensaty -zarządzoną przez sędziego uważam za zbędny drenaż Budżetu Państwa.Ewentualni kupcy oszacowali moją własność |1oo m2x3ooo.-zł=3oo.ooo.-zł w tym ogród |   plus dalsza walka z samowolami na wartośąć 1oo.ooo.-zł  -  za taką sumę nie kupię żadnego mieszkania.W świetle kolejnej rozprawy 127 widać wyraznie że Sądy Lodzi od 2oo4 r stawiają W i St Kłosińskich ponad prawem  Oddając powyzsze pismo odebrałam skandaliczny protokoł z rozprawy  SSO K. Ike-Duninowskiego ponoć " elektroniczny  "  który wybrał z mojego zeznania argumenty istotne jedynie  dla  inwestora i sądu .Protokół  przesyłam w załączeniu       

Walocząca o swoje prawa obywatelskie  Zofia Laska

 

 

 

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka