ZofiaBarbara ZofiaBarbara
305
BLOG

Sejmowa Komisja Sprawiedliwości i Praw Człowieka RP - skarga 21

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 1

Lódz 11.o1.2o14                              Minister Sprawiedliwości RP - do rąk własnych -skarga 2128                                

                 Odpowiadając na  kolejne pismo z Biura Ministra Sprawiedliwości RP BM-III-o51-44|14|2|R z o7.o1.2o14  sędzi Ewy Swiderskiej -Szanowna Pani kolejny już raz oskarżam Panią o nie dopełnienie obowiązków,działanie  na szkodę moją oraz interesu  publicznego Art.231 Kk To Pani między innymi ponosi  odpowiedzialność  finansową i prawną za moją sprawę jedno znacznie określoną w PrBud art.28 i 28 p.2 która dzięki  Pani obciążyła Budżet Państwa kosztami 126  rozpraw sądowych przy udziale 52 adwokatów z urzędu. Pani  wieloletnie działanie w mojej sprawie to kpina z Ministerstwa Sprawiedliwości oraz pozostałych  Władz III RP.Działanie to  konsekwentnie  wspiera  Lódzką mafię prokuratorsko-sędziowsko-adwokacką łamiącą wszelkie prawo oraz Konstytucję RP na  rzecz  ewidentnych  przestępców Lódzkiego Układu Władzy który  inwestora 2 samowoli budowlanych W i St Kłosińskich stawia ponad prawem.Sprawa trwa  od 2oo3 r i  należy zaznaczyć że jedynie  podczas  Rządów PiS-u Prokuratura Krajowa zainteresowała sie  poważnie  moja sprawą delegując do jej  zbadania prokuratora Waldemara  Grudzieckiego który w piśmie PRVA 123|o7 z o6.o6.2oo7 na podstawie dokumentów Prokuratury Lódzkiej sugerował wyeliminowanie wszystkich  Decyzji II RUB Jerzego Kropiwnickiego ówczesnego  Prezydenta  Lodzi z obiegu prawnego .A więc ten dokument, Wyroki WSA oraz  mój status  osoby  pokrzywdzonej  -Sygn akt  IV Kp 735|11 SR Lódz Widzew upoważnia mnie do  oskarżenia Pani z Art. 231 Kk.  To dzięki Pani  działaniom 2 samowole budowlane nie są  doprowadzone do  stanu zgodnego z prawem do chwili obecnej. To Pani  ponosi odpowiedzialność za to że skarżę Rządy III RP o  łamanie  moich  praw  obywatelskich do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka . To Pani również zawdzięczam egzekuję 3oo.- zł miesięcznie z mojej nędznej emerytury księgowej  służby  zdrowia- wynikającej z haniebnego Wyroku II C 317|o9 orzeczonego na podstawie fałszywych zeznań W i St Kłosińskich. Sędziowie odpowiedzialni  za moją sprawe dokonali szantażu sądząc że w ten sposób wymuszą  na mnie zaprzestanie walki o swoje prawa obywatelskie do spokojnego życia we własnym domu bez czadu i dymu w sypialni. Skarga ta  tradycyjnie już została opublikowana  na Salonie 24 pl-Zofia Barbara walcząca  z sądami - zapraszam Pana  Ministra Sprawiedliwości do  zapoznania sie z moją  publikacją w internecie .Można sprawdzić moją wiarygodnośc zarządzając wizję  lokalną

  

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka