ZofiaBarbara ZofiaBarbara
1836
BLOG

Sejmowa Komisja Sprawiedliwości i Praw Człowieka skarga 2124

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Polityka Obserwuj notkę 2

 Jaki Organ Konstytucyjny III RP ma odwagę przeciwstawić się  działaniom Lódzkiej mafii prokuratorsko-sędziowsko-adwokackiej w mojej  sjprawie   jedno znacznie określonej w PrBud art. 28 i 28p.2

Lódz o6.o1.2o14                                                            

     Odpowiadając na pismo z 16.12.2o13 BKI -141-2559|13 Głownego Specjalisty M.  Niebieszczańskiej  uprzejmie informuję że skarga moja 2122 została skierowana do Sejmowej Komisji Sprawiedliwości i Praw Człowieka a nie do  Biura Korespondencji i Informacji i bez jej  rozpatrzenia przez adresata  zwrócona. Mam  świadomość jaką rolę spełnia Sejm III RP. Art  7. Konstytucji RP na który Pani  sie powoływała został właśnie  przez Panią złamany   w świetle Art 95 p. 2 Konstytucji RP : " Sejm sprawuje kontrolę  nad  działalnością Rady Ministrów.........." a ponieważ Rząd III RP  akceptuje działanie "Lódzkiej mafii prokuratorsko-sędziowsko-adwokackiej  " łamiącej moje prawa gwarantowane w Konstytucji RP Art. 7,9,21,3o,32,45,47,64 p. 3  oraz Konwencji Praw Człowieka Art. 6 i 13  a wiec moja skarga 2122  została skierowana do właściwego Organu Władzy IIIRP W załączeniu przesyłam ponownie skargę 2122  wraz z załącznikami jest ona  uzupełniona potwierdzeniem odbioru przez  pozostałych adresatów :                                                        

Kancelarie Prezydenta RP                        
-Punkt Podawczy Ministra Sprawiedliwości
-Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
 -Kancelarię Trybunału Konstytucyjnego RP         
-Biuro Podawcze Prokuratora Generalnego
 -Dziennik Podawczy w KPRM                           
-Sąd Apelacyjny w Warszawie
 -Kancelarie Sejmu RP          
Pismo to tradycyjnie już zostało opublikowane  na Salonie 24 pl - Zofia Barbara walcząca z sądami 
Do wiadomości : Europejski Trybunał Praw Człowieka skarga 16486|1o
 
                                                      Walcząca o swoje prawa obywatelskie Zofia Barbara Laska
 
     

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka