ZofiaBarbara ZofiaBarbara
224
BLOG

Do Władz III RP ubezwłasnowolnionych przez “Łódzką

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

                  Kolejny List otwarty do Władz III RP ubezwłasnowolnionych

            przez “Łódzką mafię sędziowską“ skarga 2123

Zofia Laska

 

Łódź 18.12.2o13

 

Odpowiadając na pisma :

- Wiceprezesa SO K. Kacprzaka W.XI.o5o-1o7|13 z 6.12.2o13  

- Sędzi Wizytator SA M. Dzięciołowskiej W.IV.Sa7o|12 z 12.12.2o13

uprzejmie informuję że nie interesuje mnie kolejne niezmienne stanowisko od wielu już lat w|w funkcjonariuszy pyblicznych | podlegających art. 231 i 271 Kk | - w mojej sprawie jedno znacznie określonej w Pr.Bud art 28 i 28 p. 2 którego złamanie nie ulega przedawnieniu art. 223 & 1 Kc. Stanowisko to dowodzi że “Łódzka mafia prokuratorsko - sędziowsko -adwokacka łamiąca w|w Pr.Bud na rzecz Łódzkiego Układu Władzy oraz inwestora

2 samowoli budowlanych nie doprowadzonych do stanu zgodnego z prawem od 2oo3 r

do chwili obecnej - doskonale się zorganizowała czerpiąc środki z Budżetu Państwa,

a wiec Obywateli - których nagminnie ignorowane są prawa gwarantowane w Konstytucji RP oraz Konwencji Praw Człowieka.

 

Jest publiczną tajemnicą w Polsce że sędziowie i prokuratorzy łamią prawo na rzecz przestępczych “ Układów i Układzików Władzy III RP “Nie interesuje mnie fakt uprawomocnienia sie Wyroków orzeczonych z naruszeniem PrBud, Konstytucji RP

oraz Konwencji Praw Człowieka -” mam prawo do spokojnego życia we własnym domu

bez czadu i dymu w sypialni “

 

Należy dodać że mój sprzeciw akceptacji 2 samowoli budowlanych łamiących moje prawa własności przez Przestępczy Układ Władzy w Łodzi wyzwolił niesamowitą agresje

w stosunku do mojej osoby inwestora 2 samowoli budowlanych W i St Kłosińskich Przestępczy Układ Władzy - PINB,LWINB, prokuratorzy,sedziowie, adwokaci z urzędu uczestniczący w mojej sprawie winni ponieść konsekfencje prawne wynikające z Art. 2 Kk jak również 231 i 271 Kk.

 

Z tych właśnie względów odmawia mi się kasacji wszystkich haniebnych Wyroków orzeczonych w Imieniu Przestępców a nie W Imieniu Rzeczypospolitej Polskiej z tego względu domagam się ich kasacji opartej na wizji - fakty rzeczowe nie ulegają manipulacji

Oto Demokracja w Łódzkim wydaniu wspierana przez ubezwłasnowolnione Władze III RP

Do wiadomości : Prezes Sądu Apelacyjnego w Łodzi,Prezes Sądu Okręgowego,

Prezes SR Lódz Widzew oraz Prokuratura Apelacyjna w Łodzi. Podstawą prawną w\w stwierdzeń jestKonwencja o ochronie praw człowieka i podstawowych wolniości :

Art 6- Każdy ma prawo do sprawiedliwego i publicznego rozpatrzenia jego sprawy ……... Art13-.Każdy,kogo prawa i wolności zawarte w niniejszej Konwencji zostały naruszone ma prawo do skutecznego środka odwoławczego do właściwego organu państwowego..…

 

Pismo to tradycyjnie juz - zostanie opublikowane na Salonie 24 pl - walcząca z sądami zofiabarbara

 

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka